DE PAŞTE, DESPRE MINE…

Am lipsit o perioadă de pe net şi de pe blog, pentru că am fost într-o mică vacanţă.

Imagine

Îmi cer scuze celor care mi-au scris în această perioadă, cărora le-am răspuns abia acum.Sper că răspunsul meu nu e tardiv şi că vă va ajuta măcar într-o mică măsură să rezolvaţi unele probleme sau să aflaţi lucrurile care vă interesează.

Vin Sărbătorile Pascale şi alături de voi mă aflu în Săptămâna Mare, pentru care, recunosc că nu m-am pregătit suficient, aşa ca în alţi ani…nu sunt suficient de bună, suficient de umilă, suficient de apropiată de cele sfinte..nu merg la biserică aşa de des ca atunci când Dumnezeu era sprijinul meu cel mai important în lupta cu boala, sunt creştină şi dedicată în sufletul meu, dar nu m-am mărturisit de la Paştele anului trecut..spun însă, ca întotdeauna:Doamne apără-mă şi ajută-mă! Călăuzeşte-mă pe drumul cel bun, chiar dacă eu sunt îndărătnică şi mă abat mereu de la calea Ta cea dreaptă!Iartă-mi greşelile şi ajută-mă să mă îndrept.

Nu respect toate regulile despre care scriu, pe măsură ce timpul trece uit cât am suferit şi parte dintre promisiunile pe care mi le-am făcut.N-am renunţat la cele câteva ţigări şi cafea, nici la dulciuri, nu am devenit vegetariană ( la un moment dat mă pregăteam chiar de raw-vegan!).Am slăbit ceva, dar sunt încă departe de greutatea ideală, tot mai stau peste program şi mă enervez în continuare pentru tot felul de probleme care nu sunt strict de importanţă vitală pentru mine..chiar dacă, zic eu, încerc să mă controlez…

Nu faceţi ca mine, fiţi mai hotărâţi, mai dedicaţi vouă înşivă…

Un singur lucru nu l-am uitat..Mă bucur de viaţă cât pot mai mult în fiecare zi! Şi încerc să mi-o fac frumoasă, alături de familia şi prietenii mei!Cu lucruri mărunte, care ştiu cât de mult înseamnă în fond.

Voi face ouă roşii, cozonac (Dumnezeu ştie ce va ieşi, dar sper să-i facă pufoşi!El, că eu…), pască, drob, stufat şi friptură de miel..voi încerca să mănânc puţin din fiecare şi voi bea chiar şi un pahar de vin roşu!Asta după ce vom merge toţi la biserică şi vom aduce acasă lumina sfântă, pe care o vom ţine pe masă lângă noi în timpul mesei din noaptea dragă sufletului nostru.Ne vom gândi la Dumnezeu Tatăţ, la Cel care s-a jertfit pentru noi pe cruce şi care ne ascultă toate grijile, la Maica Domnului care a suferit inimaginabil de mult pentru Fiul său, la bucuria Învierii care ne aduce speranţa revederii în altă lume.A doua zi vom fi tot împreună, bunici, părinţi, copii şi ne vom bucura de faptul că ne vedem, mâncăm împreună şi sperăm împreună la o viaţă plină de bucurii.

Aşa că, după această confesiune, vă urez să aveţi un Paşte cât mai frumos, în timpul căruia să uitaţi de toate necazurile şi să vă comportaţi ca şi când aţi fi sănătoşi tun, să vă bucuraţi de familie şi să nu vă gândiţi nicio secundă la tratamente, boală, durere.Aveţi timp după aceea să luptaţi în continuare cu boala şi să vă concentraţi pe probleme.

Iubirea este cea mai importantă în aceste zile, iubirea împărtăşită tuturor şi manifestată din toate puterile!Eu vă iubesc pe toţi cei care sunteţi alături de mine pe blog, care aveţi curajul şi disperarea de a vă povesti experienţele, de a spune şi altora despre ceea ce înfruntaţi, pentru a-i încuraja, pentru a nu-i lăsa singuri.

Tuturor vă doresc multă sănătate, bucurie, putere şi reuşită!

Paşte Fericit, tuturor!

Imagine

 

