I’M BACK!..ADICĂTELEA „M-AM ÎNTORS!”

  Îmi pare rău, văd şi eu că nu am mai scris nimic din octombrie.Am avut o perioadă mai proastă, fără legătură cu cancerul, dar ..dureroasă, la propriu! Adică am avut o lombosciatică, mai precis o durere de „noadă” care se lăsa pe piciorul drept până la gleznă.E nasol tare, te doare continuu, dar dimineaţa şi seara mult mai rău.Iei antiinflamatoare şi calmante, nu poţi să faci proceduri din cauza faptului că ai avut cancer (nu prea înţeleg eu de ce, dar asta e!).Până la urmă am făcut vreo două şedinţe de masaj complex (Yumeiho se cheamă) şi o şedinţă de tratament cu laser, care sună pompos, dar e un stick nu foarte mare legat cu un fir la o cutiuţă, pe care doctorul îl plimbă în unele puncte ale coloanei.Culmea e că m-a ajutat aproape instantaneu pentru durere.

Acum sunt muult mai bine şi sper aşa să şi fie în continuare.Mă voi putea apuca de documentare şi de scris din nou.

