MINUNILE SFÂNTULUI NECTARIE

1manastirea_radu_voda_1_crop

Sfantul-Nectarie Suntem în Postul Paştelui şi ne pregătim, fiecare cum poate, de marea Sărbătoare a Învierii.De aceea, mai ales cei suferinzi, trebuie să ne îndreptăm rugăciunile către Dumnezeu, pentru a ne înlesni vindecarea şi a ne uşura viaţa.
Am ales şi eu să vă povestesc despre Sf.Nectarie din Eghina, vindecătorul de cancer, deşi bănuiesc eu că ştiţi deja despre miracolele înfăptuite de El.
Treceţi zilele acestea pe la Mânăstirea Radu Vodă (cei care sunteţi în Bucureşti) şi rugaţi-vă lângă racla cu moaştele Sfântului.Eu am fost acolo şi liniştea pe care am simţit-o (urma să mă operez!)m-a ajutat enorm.E un loc plin de energie pozitivă, de curăţenie şi de linişte.Am plâns lângă raclă de emoţie şi mi-am dorit din tot sufletul ca Sfântul să mă ajute şi chiar dacă nu am avut mari revelaţii, aşa cum s-a întâmplat altora, chiar mi-a fost bine în sufletul meu şi m-am întărit.Un călugăr m-a miruit cu ulei sfânt lângă raclă şi am plecat cu altă inimă spre încercările care mă aşteptau.
Dacă veţi ajunge acolo vreunul dintre voi, cei care treceţi pe aici, vă rog să mulţumiţi Sfântului Nectarie şi în numele meu, şi să vă rugaţi pentru vindecarea de cancer a tuturor celor aflaţi în boală şi suferinţă, pentru liniştirea şi curajul familiilor lor.
Poveştile altora sunt exemple că în lupta cu boala CREDINŢA e foarte importantă şi ajută!

„Mara, 23-02-2013 (www.sfantulnectarie.ro)
Nici nu stiu cum sa incep. Nu-mi aduc aminte in ce moment exact l-am cunoscut pe Sfantul Nectarie. Stiu doar ca nu puteam avea copii si asa am auzit despre el. Am inceput sa ma rog, ii citeam Acatistul aproape in fiecare zi. Acum imi dau seama, de fapt, ca aveam mare nevoie de el si eram bolnava fara sa stiu. Prin luma decembrie, pe la mijloc, am descoperit un nodul sub brat, pe langa cel de la san pe care il aveam de 6 ani. Eram cu analizele in regula, doar la control nu mai fusesem de ceva vreme. Parca o voce ma tot indemna sa merg la control. O aveam in minte si tot repeta ca am cancer. Impreuna cu sotul meu am hotarat sa mergem la un control sa vedem despre ce e vorba, toata familia fiind convinsa ca e doar parerea mea. Ne-am programat la un control in ianuarie. Si nu la un medic, ci la vreo 3. Unul dintre medici, chirurg oncolog, a spus ca nu e nimic grav. Si daca e ceva, e abia in stadiul I. Scoatem nodulul de la san, iar de cel de la sub brat nu ne atingem ca e doar inflamator. Toata lumea a spus ca nu e mare lucru, dar sa scot totusi nodulul de la san sa imi iau de o grija. In tot acest timp vocea din capul meu nu a incetat sa imi repete ca e rau. Ma rugam mereu. Chiar i-am dus unei colege diagnosticate cu cancer de col Acatistul Sf. Nectarie si al Maicii Domnului Pantanasa.
Si uite asa, linistita de oameni-doctori, dar cu mare strangere de inima, in 28.01. m-am prezentat la spital. Doctorul s-a uitat pe filmele de la echo si a spus doar ca trebuie scos ce se vede. In aceeasi zi am fost si internata si cu toate analizele facute. Mentionez ca in sectia de oncologie se sta ceva vreme pana ti se face loc pentru internare. A mijlocit Sfantul si am avut loc in aceeasi zi. Marti eram deja operata, iar diagnosticul era cancer mamar ductal invaziv. S-a extirpat sanul, inclusiv ganglionii de la axila. Dupa alte 3 saptamani a venit si rezultatul biopsiei. Cancerul meu este deja in stadiul III, iar problema mare erau ganglionii de la axila si nu sanul. Sunt absolut convinsa ca Sfantul mi-a tot spus ca nu e in regula sa nu mai stau, cum tot asa a aparut in viata mea si abia acum am aflat marele ajutor. Ma uitam, in spital, in jurul meu. Toata lumea vomita dupa anestezie, ii durea, se umfla sau puroia rana…..eu, ocrotita de Dumnezeu, parca nici nu eram operata. In a treia zi de la operatie, doctorita a spus ca rana s-a inchis.
Acum sunt externata, acasa. Inca mai am drenul si astept schema de tratament. Citostatice si ce o mai urma. Sper,cu ajutorul sfintilor,al Maicii Preacurate si al lui Dumnezeu sa inving eu boala si nu ea pe mine. E o lupta lunga si grea, dar nu voi trece prin ea singura, voi fi insotita de putearea cereasca, alaturi de toata familia mea. A…sa nu uit. Dupa biopsie, se mai fac niste analize, analize la care nimeni nu mai spera sa iasa bine. Cand am primit rezultatul, citeam cartea cu minunile Sfantului Nectarie. Se intampla cu o zi mai inainte decat trebuiau sa fie gata. Rezultatele nu au fost bune, ci foarte bune, dupa cum a spus doctorita. Intre timp am primit ulei sfintit de la racla cu mostele Sf Nectarie de la Bucuresti si ulei de la o replica a icoanei Maicii Domnului vindecatoarea de cancer. Ne rugam in fiecare seara Maicii Domnului si Sfantului Nectarie si ma unge sotul meu cu ulei sfintit peste tot. Am doar 33 de ani si toata viata mea s-a schimbat. Cancerul nu alege. Dar tu poti sa alegi, sa ai credinta si sa invingi. Daca nu voi primi „tamaduire trupeasca”, cu siguranta ca o voi primi pe cea sufleteasca! Nu uitati sa credeti si sa va rugati! Dumnezeu, prin sfintii sai ne asculta si ne da dupa trebuinta si folos!”

