PRIMPĂVARĂ..ce bine,în curând vor izbucni în râs copacii!!!

 

Imagine

Am primit de 8 Martie unul dintre cele mai frumoase mesaje, de la Nicoleta, una dintre prietenele mele de pe blog, pe care nu am văzut-o niciodată, dar care, ca şi mine, luptă să supravieţuiească şi învaţă să trăiască altfel.Sunt foarte fericită când îmi dau seama că nu sunt singură şi când realizez că schimbarea adusă de boală e şi bună, nu numai „nebună”.Ca şi tine Nicoleta („dvs.” e pentru doctori şi pentru bunici!), încerc să trăiesc fiecare clipă la altă intensitate, să-mi amintesc toate lucrurile care-mi fac plăcere şi să nu le mai ratez.Pentru că mă bucur mai des, iubesc mai mult şi mă străduiesc să iert şi să uit tot ce nu-mi place în jur sau măcar să evit, am alt tonus, altă poftă de viaţă şi am ajuns să cred că asta contează cu adevărat.Mă încântă curajul şi tonusul tău, Nicoleta!iar dacă am contribuit măcar 0,0000000001% astăzi mi-am căpătat răsplata.Eu îţi mulţumesc!Şi îţi doresc un „8 Martie” în fiecare zi a vieţii tale.Aşa cum îmi doresc şi mie, precum şi tuturor celor care au nevoie de primăvară şi de prospeţime în viaţa lor.Chiar sunt fericită!

„Multumesc, multumesc, multumesc. Abia am asteptat sa-i impachetez pe ai mei pentru serviciu si scoala si sa ma asez in fata calculatorului. E prima legatura stabilita ……….asa………..intr-un mod atat de rece (un calculator) cu un rezultat atat de CALD. Dupa ce am citit mesajul de la tine (cred ca ar trebui sa ma adreses cu dvs., nu evit din lipsa de respect ci datorita faptului ca mi se pare mai stransa legatura) m-am dus sa vad pana cand am concediu. Ai dreptate, nu ar trebui sa merg la serviciu decat la sfarsitul lunii, insa mie mi-a extirpat o parte din san si nu jumatate din creier. Daca starea de sanatate iti permite consider ca este foarte important sa iesi in lume, iti dai seama ca practic nu s-a intamplat mare lucru, sunt cativa care te vor privi cu putina mila dupa care isi vor vedea de ale lor si asta e bine pentru ca si tu trebuie sa te consideri un om normal. Nu este placut cand citesti pe formularul ONC de rapartare a unui caz de cancer numele tau, dar asta nu te stigmatizeaza. Si apoi abia astept sa fac bine in jurul meu. Voi indemna pe toata lumea sa isi faca control regulat si sa le arat cat de fericiti sunt. Am fost o persoana sceptica la toate “tehnicile” enuntate in cartile scrise de toti strainii care ne-au invadat, din pacate nici cu Dumnezeu nu am reusit sa am o legatura. Acum invat sa ma bucur, invat sa citesc o rugaciune si constat ca am un sot si un copil care ma iubesc. Psihologul care a venit la mine in spital m-a intrebat daca ma iubesc pe mine. Nu am vrut sa fiu nepoliticoasa dar m-am gandit ca este o intrebare stupida. Pentru ca raspunsul intarzia m-a intrebat ce activitate pentru placerea mea proprie am facut in ultimul timp. Mi-am adus aminte ca in fotoliu pe care l-am cumparat anut trecut, asezat langa gemul pe care intra soarele atat de placut nu am stat de mult sa mai citesc o carte, (nu lectura imi lipseste ci tihna ei), de pictat cred ca a trecut jumatate de an, sa merg in pod si sa scotocesc in cutia cu amintiri impreuna cu fiica mea, sa STAU si sa vad cati muguri au copacii pe care am i-am plantat in toamna trecuta……….ALERGAM……….catre ce ? “Omul este atat de nerabdator cu gandul la viitor incat nu se mai bucura de prezent. Rezultatul este ca nu traieste in prezent, dar nici in viitor. Traieste de parca nu ar muri niciodata…………….si apoi moare fara sa fi trait”. dar gata cu filozofia.
Astazi este 8 Martie, stiti ce voi face…………..merg sa-mi cumpar o vaza si un buchet de flori, nu este patetic, imi fac o bucurie de care abia astept sa ma bucur.
LA MULTA BUCURIE TUTUROR !!!”

Imagine

 

