PRIMĂVARĂ, PRIMĂVARĂ…

la-multi-ani-de-1-martie

Astăzi chiar că e o zi de primăvară adevărată..soare, aer călduţ, un miros de pământ reavăn şi …ca bonus… e 1 Martie!!!Timp de îmbucurare, fetelor!

Fie ce-o fi, nu uitaţi să vă amintiţi că viaţa merită trăită, ba chiar şi luptată..
Şi numai faptul că se luminează cerul a anotimp proaspăt e o bucurie care trebuie băgată în seamă.
Am primit nişte pui de lalele,
flori mărunte şi galbene la ghiveci (nu ştiu cum le cheamă, dar râd pe colţul mesei şi asta îmi place..),
o broscuţă ţestoasă,
o poşetuţă roz din mărgele,
un copăcel auriu,
un trifoi cu patru foi,
un coşuleţ din care râde un ghiocel
şi vreo trei buburuze de diverse mărimi,
plus un mesaj de la copila mea (eu trag totuşi nădejde că mă şi sună dupăamiază!!!), toate cu nelipsitul şireţel alb-roşu, care spune ferm că
azi e o zi FRUMOASĂ!
Pentru că nu am primit încă un coşar, mi-am făcut singură rost de unul mic, numai bun de drăgălit şi de visat la nepoţi!!!
coşar mic

Până la urmă, important e să fie DRAGOSTE în aer, în suflete, în privire..în orice..şi eu am mult de dat şi vreau să primesc şi mai mult!
cosar si ghiocei