PERSONALITĂŢI ÎN LUPTA ÎMPOTRIVA CANCERULUI LA SÂN (5): MĂRIOARA MURĂRESCU

Cei mai recenţi ani din viaţa vedetei TVR nu au fost cei mai buni de până acum, dar cum ce nu ne omoară ne-ntăreşte, Marioara Murărescu a dovedit că a fost tare şi că a devenit un om extraordinar de puternic. Cancerul la sân a supus-o la două operaţii grele şi la cure cu citostatice. Cum a învins boala? „Am avut permanent sprijinul familiei şi al colegilor de muncă, datorită cărora n-am întrerupt activitatea. Au fost zile în care dimineaţa mergeam la citostatice, iar seara eram pe scenă, la spectacol. Niciodată copilul meu nu m-a lăsat să cad. Întotdeauna a avut putere să-mi ridice moralul, iar familia mi-a fost cel mai bun medicament. Mă bucur că am putut să trec peste momentele grele şi că Dumnezeu m-a ajutat. Este imposibil să nu ajute toate gândurile bune care mi s-au transmis de pretutindeni. Poate că şi rugăciunile părinţilor mei m-au ajutat să trec peste probleme. Am învăţat de la tatăl meu că întotdeauna o suferinţă te face mai puternic. A fost o vreme în care mulţi se interesau de starea mea şi doreau să realizeze interviuri. Nu am vrut să apar aşa, pentru că mie nu-mi place să mă vait. Dar ultimele analize mi-au ieşit foarte bine şi am hotărât să apar în diverse emisiuni şi, poate, astfel să fac un bine, să dau un pic de curaj oamenilor care trec prin clipe grele, să ştie că Dumnezeu are pentru fiecare pregătită o soluţie şi să le mulţumesc celor care s-au gândit şi s-au rugat pentru mine. Nici nu pot să nu amintesc de doctorii care s-au ocupat de mine la Spitalul Fundeni, cu tot profesionalismul şi cu toată dragostea, profesor doctor Alexandru Blidaru, care m-a operat, şi oncologul meu, doamna doctor Cristina Ianculescu”, ne-a spus realizatoarea tv.(Revista Taifasuri 31-13-1 dintr-un articol de Gabriela Niculescu