de pe http://dariasme.blogspot.com…un alt avertisment!

CANCERUL 19 ianuarie 2012

Aseara pe la ora 20 am primit un mesaj pe telefon de la firma ca o pacienta de a noastra a murit,se intampla ,oamenii mor intotdeauna insa despre cazul asta as dori sa va povestesc.
Numele ei era Gillian Dobinson si am cunoscut o putin inainte de Craciun, a fost pacienta noastra pentru scurt timp ,insa ma bucur ca am cunoscut o si i am cunoscut familia.
Cand am intalnit o prima data mergea pe propriile picioare si putea sa si faca inca , cu ajutor ce i drept, igiena pesonala.
In decursul a doua saptamani a trecut de la a merge la a sta numai in pat si intr a treia saptamana deja murise.
Atat de repede evolueaza cancerul de san si probabil orice cancer.
Spun toate aceste lucruri pentru a va face foarte atenti , poate si pentru mine , cancerul nu este ceva cu care te poti juca .
Femeia despre care va vorbesc este englezoaica , trecuse putin de 50 de ani ,avea o fata de seama cu mine , poate ceva mai tanara si inca o fata de 20 de ani.
A aflata ca are cancer intr o faza incipienta anul trecut, a facut operatie de extirpare a chistului si desi i se spusese clar ca exista cancer in organism a refuzat chimioterapia, din inconstienta desigur , gandindu se ca o sa i cada parul .
Apoi a aparut cancer si la celalalt san si la fel , alta operatie , munca de lamurire din partea medicilor si a familiei dar refuzul ei a fost categoric.Doar radioterapie , fiind convinsa ca va fi bine.
Insa n a fost .
Cand a inceput sa se simta cu adevarat rau a strigat ca vrea chimioterapie , insa a fost prea tarziu, boala deja facea ravagii , cancerul intrase in reteaua limfatica si nu au mai avut nimic de facut.
In toata perioada asta fiica ei de 20 de ani a fost cea care a avut grija de ea, n a mai avut o noapte linistita de somn pentru ca trebuia administrata morfina .
Cand i am intalnit eu erau deja resemnati , era deja prea tarziu si erau extenuati .
Acum a murit, sunt distrusi ,a lasat in urma un sot , doua fete si doi nepoti , asa ca daca cititi asta si aveti vre un dubiu ca aveti cancer sau macar o umflatura la san sau alte semna, nu stati asa, pentru ca nu doar voi suferiti ci intreaga familie , asta este cel mai bun exemplu . „

