DANSAND PENTRU VIATA

Trebuie sa vedeti acest dans, aceasta bijuterie de suflet care te inspira si te ajuta sa lupti, care-ti aduce aminte ca niciodata nu esti singur…un sot, un fiu, o fiica, un parinte sau un prieten vor sta mereu alaturi de tine in aceasta batalie cu boala.Trebuie doar sa-l vezi pe cel care-ti sta alaturi, uneori tacut, alteori neinteles…acel om care te iubeste si care ,poate, tace pentru ca lacrimile lui nu se pot pune in cuvinte de alin si nici nu se pot lasa la vedere…acel om care te incurajeaza cu gesturi sau poate cu vorbe ce par fara sens in minutul spaimei tale..”lasa, o sa fie bine, o sa vezi..trecem noi si peste asta…”.Sinti ca nimeni nu intelege cu adevarat ce e in sufletul tau, ca nimeni dintre cei apropiati nu stie prin ce treci…si ,totusi, puterea lor te poate ajuta…umarul pe care plangi este parte din supravietuirea si vindecarea ta…este esential pentru a putea duce tratamentele si greutatile bolii.Cel mai important, cred eu, este sa-ti vindeci sau, macar, sa-ti amortesti spaima care te paralizeaza atunci cand afli de ce boala suferi.Iar asta e greu sa se intample atunci cand esti singur, cand nu ai o mana intinsa sa-ti cuprinda palma sau obrazul inlacrimat.Nu incercati sa luptati singure..acceptati ajutorul celor apropiati, fiti deschise catre iubirea si grija lor…si cei dragi sufera la fel ca si noi sau poate chiar mai mult din neputinta de a lua greul asupra lor.Iubiti-i si aratati-le asta prin increderea in sprijinul lor!O sa va curga lacrimile vazand acest dans extrem de sensibil si o sa va simtiti inca o data nedreptatite de viata…asa m-am simtit si eu..dar vazandu-l a doua oara, nu m-am mai gandit la mine, ci la sotul meu, la fiica mea, la parintii si sora mea…asa cum nu m-am mai gandit de ceva vreme…si le-am multumit in gand ca sunt langa mine.Langa mine, cu iubirea lor…


iubire…

