DAU DE BAUT!!!!

In sfarsit vestea cea buna de la Babes!Leziune proliferativa BENIGNA!!!

Auziti ce frumos suna…BENIGNA…

BENIGNA…

BENIGNA!!!!

Deci Profesorul nu s-a inselat nici de data asta!Dumnezeu sa-i dea sanatate…si mie! si voua tuturor, din toata inima mea fericita!

Sunt foarte incantata ca mi se mai intampla si vesti  bune..E drept ca mi-am repetat intruna ca, daca Profesorul spune ca e OK, inseamna ca stie el…eram foarte sigura dupa operatie ca totul e bine…iar increderea mea in experienta lui este totala.

Dupa ce am asteptat o luna ca Anatomopatologia de la IOB sa-mi dea rezultatul, faptul ca acesta nu era clar si nu se spunea nicaieri cuvantul minune repetat mai sus ( e drept ca nici cel odios, de care nu vreau sa-mi aduc aminte!), incepusem sa ma inmoi…

Adica de ce n-ar fi fost limpede? n-ar fi facut Profesorul mastectomie din prima, daca avea cea mai marunta indoiala?ba cu siguranta! asa mi-a si spus inainte de interventie…si atunci ce palaria mea e „diagnosticul diferential cu o proliferare celulara maligna”? sa fie o comparatie intre cum s-ar dezvolta tumoarea mea intr-un mediu controlat comparativ cu una maligna?se creeaza conditii de dezvoltare pentru o tumoare maligna si se urmareste daca si tumoarea mea se dezvolta in directia malignitatii? se da in mod normal recomandare de imunohistochimie pentru o tumoare benigna?

Sunt sute de intrebari care-ti rasar in minte atunci cand ai mult timp de asteptat si antecedente ca ale mele…si daca nu stii raspunsuri care sa te incurajeze, e de rau.

M-am operat in prima zi de februarie si uite ca abia cum, pe 19 aprilie, simt si eu ca s-a terminat un nou capitol din lupta mea cu sanii mei!

Leziune proliferativa beningna complexa cu pattern pseudoinfiltrativ.Sau cu alte cuvinte, jumatatea plecata a sanului meu drept!

Testele imunohistochimice(IHC) sustin diagnosticul histopatologic(HP).Sa fie intr-un ceas bun!

Cristos a inviat!Adevarat a inviat!