FOST-AI LELE…

sunt bine.sigur ca sunt bine.am doua maini, doua picioare, doar un san…un cap care nu ma doare prea des, dar in care persista o mica „pata pe creier” ( cu ghilimele, ca sa fie clar ca e la figurat si nuuuu…).chestia aia care nu te lasa sa fii un om normal nu dispare orice-ai face.odata intrat in malaxorul numit CANCER, ceva e mereu in neregula si-ti da emotii.

te doare in stanga?o fi inima afectata de chimioterapie!

te doare in dreapta?o fi ficatul!verifica din nou analizele, treci pe silimarina si tinctura de armurariu.

te doare mai jos?daca s-a dus la uter sau ovare?fuga la ginecolog…

te dor oasele?daca nu te dor fooaarte tare, inseamna ca nu sunt metastaze, ci doar vechiul tau reumatism.

daca deja te doare capul inseamna ca:

1.ai racit si …Doamne fereste-ma de porcina, ca sunt bolnav cronic si cu imunitatea scazuta!

2.ai tras curent ca nu sunt chederele ok pe la geamuri si iar nu e bine…fete strambe, pleoape cazute…

3.ai luat-o razna si te-ai gandit aiurea la tot felul de prostii, in loc sa fii OPTIMIST,VESEL, INCREZATOR!!!

sigur ca MI-E BINE!

doctorul oncolog de la Bucuresti a spus asta vara,cand m-am intors din Croatia, ca nu pot intra in tratamentul cu Herceptin, pentru ca am facut deja chimio.mi-a urat sanatate si sa sper ca nu va fi nici o recidiva prea curand(cancerul HER2+ are rata de recidiva mai mare decat cel cu estrogen +).

m-a programat la controale la 3 luni:analize de sange, ecografie mamara, controale amanuntite si ecografii ginecologice si abdominale,teste Papa-Nicolau,markeri tumorali si control anual cu:mamografie, scintigrafie (analiza a structurii osoase), radiografie pulmonara.

am facut controlul la 3 luni, impreuna cu mama, care a avut si o tomografie de facut.nu va sfatuiesc sa faceti vreo socoteala cat costa toate aceste analize si cam cat dureaza sa stai pe la usi, dupa cat timp te programeaza…dureaza oricum vreo doua luni sa le faci pe toate!

rezultate:

mama:ceva in neregula la scintigrafie…n-am crezut in metastaze, ca nu avea dureri, dar am stat iar cu sufletul la gura.endocrinologul a spus apoi ca e mai probabil o osteoporoza si o trateaza ca atare pentru un an-doi.

eu:ceva probleme la ecografia sanului ramas…fuga la profesor…”deocamdata aveti noroc, nu cred ca e ceva…repetati ecografia in ianuarie”.

marti am repetat-o.e tot neclara!!!!asa ca voi face o sonoelastografie (masoara densitatea tesuturilor), pentru mai multe date, care vor spune daca e vorba de un fibroadenom (beningn) sau….nici nu vreau sa ma gandesc.

nici 5 minute nu vreau sa ma gandesc!

am inceput sa merg la birou dupa sarbatori, pentru ca mi s-a terminat concediul medical de un an si jumatate ( atat se da, cu avizul medicinei muncii).vreau la servici’!vreau in campul muncii!vreau sa ma scol la 6 si sa muncesc de la 7:30 pana la 16:00, pe branci!vreau termene si scadente!

tineti-mi pumnii, ca am nevoie.mare nevoie.


