Nu vreau sa mai aud, sa vad…poate doar sa vorbesc!

Daca nu ma omoara cancerul meu la san or sa ma omoare stirile de la tv despre toti cei care au cancer si mai ales mor de cancer.

Prima data, eram in tratament atunci, a fost vorba despre Melek, acea fashion-model, despre care au fost la Acasa un sir de cel putin 6-7 emisiuni ( cum, ce, cum,declaratii despre, boala, moartea, inmormantarea, parastasul etc).

Pe urma a fost Anca Praghel, pe care am bocit-o si eu,pentru ca era foarte buna cantareata.Nu mai pot sa ascult Brasil, ca simt cum ma sufoc!

Pe urma Tatiana Stepa…n-am auzit decat vag despre ea si muzica ei folk, dar despre boala si moartea ei…doua zile la rand pe toate posturile.

Capac a pus moartea lui Patrick Swaise…chiar mi-a fost greu, pentru ca am sperat ca la banii si faima lui ar avea o sansa…mi s-ar fi demonstrat mie ca exista ceva rezultate pe plan mondial in tratarea cancerului, chiar daca inca nu putem beneficia toti de noile descoperiri.Uite ca nu prea exista, ca altfel omul asta facea rost de ele!

E aproape imposibil ca intr-o saptamana sa nu fie macar un film cu subiect de gen ( adica un personaj cu boala fatala, care lasa in urma copil mic, amintiri durabile si o pereche ce-si reface viata uimitor de repede).

Aproape toate emisiunile despre tratamente naturiste au tot felul de produse care sunt profund indicate in tratarea tumorilor, adjuvante chimioterapice si care ne vor asigura o mare imunitate…probabil la gripa!

Nu mai suport!

O sa ma uit numai la telenovele ( in care nu e nici un bolnav de cancer si daca e se face bine una-doua!), la Zone Club ( la emisiuni despre gradinarit, design interior , perfect getaway si locuri insorite in care sa te retragi la batranete daca esti englez), la Giuvaerul Palatului (” mor ” dupa filmul asta coreean de pe TVR 1, un fel de „Spitalul de Urgenta” din secolul 17, intr-o lume nemaivazuta pana acum) si la TVR Cultural.

Ma voi duce in vacante si plimbari cat mai dese, de weekend…

si la analize in octombrie, of course!

Pozele le voi pune pe Facebook.

Vreau  ca macar cateva saptamani sa fiu un om sanatos, care nu se gandeste la boli cu nume zdruncinatoare , ci la o toamna frumoasa, calda, aurie si fara griji.

Pupici!

