INCA O DATA

Astazi s-a operat in sfarsit si mama.I-a venit randul din nou, dupa ce imi cedase mie programarea ei pentru ca eram mai „urgenta”.Adica, dupa ce a facut chimio si radioterapie, cam pe cand urma sa vada cand se va opera, a inceput sa fie clar ca si eu am o problema, iar chirurgul nostru a decis sa ma opereze mai intai pe mine,iar cand ma externez eu sa o opereze pe ea.Eu aveam o operatie mai usoara, la prima vedere.

Am asteptat dimineata sa plece la blocul operator si, desigur ca nu am avut prea mult timp de discutii, dar ceva incurajari tot am reusit sa-i spun.Apoi am stat cuminte prin curtea spitalului, pe la etajul 3 la ATI, pe scara 5, sperand ca-l voi prinde pe profesor in drum spre sectie.N-am reusit.Cred ca a intrat dintr-o operatie in alta si nu a mai avut timp de odihna intre interventii.Pe la 12 mi-am luat de la Anatomo- Patologie parafina cu o bucatica din raul scos din mine si am plimbat-o pana la Centrul de Diagnostic al Institutului „V.Babes”( pe Splai, vis-a- vis de Opera), unde se va efectua imunohistochimia. Costa 230 de lei, daca nu ai trimitere de la un oncolog sau 50 de lei cu trimitere.Nu platesti la inceput, asa ca pana la rezultate sper sa rezolv cu trimiterea.Pe la ora 15 m-am intors la spital si am intrat la ATI (Terapie Intensiva), unde am putut s-o vad si s-o aud pe mama.Este chiar bine, cu un chef de vorba care arata ca in mod cert simte o mare usurare.A avut totusi dureri destul de mari dupa operatie, de care eu una nu-mi aduc aminte sa le fi suportat si eu.Poate varsta…

Maine dimineata va fi din nou la salon.Programul de vizite se incheia la ora 17, cand am plecat si eu spre casa, praf de obosita dar mai linistita.

A trecut o zi foarte importanta pentru mine si sper ca ea sa fie inca un pas spre mai bine in viata noastra.Am de dat o multime de telefoane pe la rude care asteapta acasa rezultatul.Si vreau sa stau intinsa, cu mana ridicata deasupra capului, ca sa nu se adune limfa in bratul meu stang.

Langa mana mea stanga simt parca mana dreapta a mamei tinandu-ma strans, solidar.

Ne vedem maine dimineata, mama!