OBISNUIESTE-TE CU GANDUL!

Mi-e inca foarte greu sa rostesc pana si cuvantul.Nu credeam ca mi se poate intampla mie.Evitam sa ma si gandesc, desi ar fi trebuit sa fie altfel,pentru ca si mama mea este bolnava de aceeasi boala.Am privit insa boala mamei, intotdeauna, ca pe ceva rezolvabil, trecator, atat de mult mi-am dorit ca ea sa poata depasi situatia.Iar acum, trebuie sa infruntam amandoua,umar la umar, tot ceea ce va urma.

Scriu acest blog pentru ca , de cand cu boala mamei si apoi cu a mea, mi-am dat seama ca atunci cand ti se intampla esti total neajutorat.Pentru ca nu ai de unde sa iei acele informatii indispensabile si utile, care te-ar putea ajuta sa economisesti timp.Timpul poate insemna viata in acest caz.Daca ajungi la timp sa te tratezi sau sa te operezi, dupa caz, mai ai o sansa.

Nu va fi un blog in care sa-mi plang de mila, desi, sincer, simt nevoia sa o fac si poate n-o sa fiu in stare sa ma abtin mereu.Va fi un loc in care sa se poata intalni cei care au nevoie de ajutor, de informatii, cu unul dintre cei care face deja parte din aceasta lume a bolii.Am trecut deja prin unele etape, vor mai fi tratamente si spitale , deci as putea oferi acele cunostinte pe care le-am acumulat deja, unora ca mine sau „apartinatorilor” lor, caci eu sunt si una si alta.

Va astept pe blogul meu cu comentarii si cu propriile voastre experiente.Intotdeauna ai ceva de invatat din experienta altora.Vreau sa creez un loc in care ,asa ca in alte tari, sa ne putem confesa si sfatui, sa ne bucuram de micile reusite in confruntarea noastra cu boala, dar mai ales cu noi insine.

Pentru ca eu cred cu tarie, atunci cand pot gandi rational, ca numai cu credinta, speranta si multa dorinta putem lupta si, daca Dumnezeu e langa noi, putem chiar invinge boala.Uneori ma gandesc ca poate am ajuns in spitalul oncologic tocmai pentru a vedea si a asculta povestile de viata ale altor oameni, asa incat sa-mi dau seama cum se scrie propria mea poveste de viata.

Deocamdata, insa, va trebui sa ma obisnuiesc cu gandul si sa am curajul sa infrunt, in prima faza, diagnosticul.